کد خبر: 21180
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
شهردار کرج

شهردار کرج گفت: اولویت‌بندی هزینه‌ها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش روستانیوز، مصطفی سعیدی سیرائی با اشاره به اینکه میزان بدهی شهرداری کرج سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعم از وام بانکی، اوراق مشارکت، کسورات قانونی و غیره است به آخرین وضعیت متروی کرج نیز اشاره کرد و افزود: میزان پیشرفت این پروژه در مسیرF تا ۹۸ درصد است.

وی با بیان اینکه پیشرفت عمرانی به‌منزله راه‌اندازی پروژه نیست، گفت: این پروژه برای رسیدن به مرحله‌ تست گرم و مسافرگیری نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی بوده و برای رسیدن به مرحله مسافرگیری متروی کرج یازده ماه زمان نیاز داریم.

شهردار کرج در بخش دیگری به آخرین وضعیت دریاچه‌ی مصنوعی کرج اشاره کرد و گفت: کارگروه ویژه‌ای تشکیل‌شده تا با آب منطقه‌ای استان البرز هماهنگی‌های لازم انجام شود.

سعیدی سیرائی با بیان اینکه روشنایی پل شهدای حصارک نیز در دستور کار است، از اختصاص یک سالن در منطقه شیخ‌آباد به آموزش کودکان کار خبر داد.

شهردار کرج به ظرفیت پایین گرمخانه‌های مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: در این حوزه از ظرفیت گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی و سالن‌های ورزشی استفاده خواهد شد.

سعیدی سیرائی در ادامه بابیان اینکه ناوگان عمومی کرج نیازند ارتقای بیشتر است، گفت: در این خصوص از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم. سازمان شهرداری‌های کشور با اختصاص وام به تعمیر و نوسازی اتوبوس‌ها کمک بزرگی به شهرداری‌ها می‌کند.

وی در ادامه به آخرین وضعیت تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی شهرداری کرج اشاره کرد و با تاکید بر اینکه شهرداری کرج در حال اجرای قانون جامع ایثارگران است،خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت ایثارگران به مرحله گزینش و استعلام رسیده و پس از اجرای قانون ایثارگران آموزش تبدیل وضعیت برای دیگر نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری کرج برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =