کد خبر: 21136
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
خراسانگرد

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی از برگزاری جشنواره مجازی گردشگری خراسانگرد خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، یوسف بیدخوری اظهار کرد: محورهای این جشنواره شامل جاذبه‌های گردشگری مذهبی، تاریخی، فرهنگی، سلامت، تفریحی، طبیعی، ورزشی، روستایی، شهری، عشایری، هنری، صنایع‌ دستی، هنرهای سنتی و میراث‌فرهنگی است.

معاون گردشگری اداره‌ کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی ادامه داد: با برگزاری این جشنواره می‌توان ضمن معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، به خصوص جاذبه‌هایی که کمتر دیده شده، تصاویری مناسب و دیدنی برای فضای مجازی تهیه کرد تا از این طریق جاذبه‌های بوم‌گردی استان نیز معرفی شود.

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی بیدخوری عنوان کرد: از علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره درخواست می‌شود عکس‌ از جاذبه‌های گردشگری استان را با تاکید بر جاذبه‌های کمتر شناخته شده ارسال کنند.

وی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال تصاویر به این جشنواره ۳۰ آذر ماه سال جاری است. علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر را به شماره تلفن ۰۹۳۶۴۹۰۸۸۵۰ از طریق فضای مجازی یا به صفحه اینستاگرام khorasangard@ ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =