کد خبر: 21097
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷
ورزش روستایی

رئیس اداره ورزش و جوانان سلطانیه گفت: روستاهای این شهرستان از کمبود امکانات ورزشی رنج می‌برند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، جواد مرادی با بیان اینکه با توجه به وضعیت غیرمتمرکز سلطانیه، این شهرستان نگاه ویژه مسئولان را در حوزه ورزش روستایی می‌طلبد، عنوان کرد: سلطانیه داری ۵۰ روستا در دو بخش باغ حلی و مرکزی است که در همه این مناطق علاقه‌مندان زیادی به ورزش وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه به علت نبود زیرساخت‌های موجود، سلطانیه از کمبود امکانات ورزشی رنج می‌برد، تصریح کرد: با توجه به همین موضوع در سال‌جاری با نگاه ویژه برخی از مسئولان مرتبط چندین روستا از جمله بوئین، حسین‌آباد، یوسف‌آباد، سرخ‌خزه، ارجین و المیکی در قالب طرح تجهیز خانه‌های ورزش روستایی تجهیز شد. همچنین زمین چمن مصنوعی روستایی خیرآباد با بودجه ۷ میلیارد ریالی در هفته دولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این مسئول با تاکید بر اینکه با توجه به پتاتسیل‌های بالای مناطق روستایی سلطانیه در حوزه ورزش این امکانات باید بیشتر شود، ادامه داد: در همین راستا در نیمه دوم امسال نیز تعمیر و تجهیز سالن ورزشی شهدای سنبل‌آباد جزو اولویت‌های این حوزه قرار گرفته و با توجه به نیازسنجی انجام شده توسط کارشناسان اداره ورزش و جوانان شهرستان سلطانیه، ۲۰ روستا نیز به علت اهدای زمین و مکان مناسب برای تجهیز به اداره‌کل ورزش و جوانان استان معرفی شده‌اند.

مرادی با تاکید بر نقش موثر ورزش در تامین سلامت جامعه، خاطرنشان کرد: بسته‌های ورزشی مناطق روستایی نیز با پیگیرهای نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی به زودی تحویل گرفته و در مناطق روستای پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =