کد خبر: 21078
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
مسکن روستا

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خراسان جنوبی در مقاوم سازی خانه‌های روستایی از متوسط کشوری بالاتر است و تعامل خوبی با سایر نهادهای خدمت‌رسان در حوزه مسکن داریم.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، اکبر نیکزاد، امروز شنبه ۲۴ مهر در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته در همه حوادث طبیعی و کاهش آسیب‌های ناشی از آن و در نقاط روستایی و محروم منشأ خیر بوده است، اظهار کرد: خدمت به مردم همواره برای ما یک دغدغه بوده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه برای انجام وظیفه محرومیت‌زدایی تا پایان سال ۱۴۱۰ تمامی واحدهای مسکونی غیر مقاوم را بازسازی خواهیم کرد، افزود: روزی که یک واحد روستایی غیر مقاوم نداشته باشیم را جشن خواهیم گرفت.

نیکزاد با بیان اینکه در طرح هادی خراسان‌جنوبی عملکرد بسیار خوبی در روستاها داشته است، گفت: در زمینه مقاوم سازی منازل روستایی نیز وضعیت خراسان جنوبی به نسبت متوسط کشوری بالاتر است و امید است این مسیر ادامه یابد.

وی اظهار کرد: در کشور تعامل بسیار خوبی بین نهادهایی که در حوزه مسکن سازی مسئولیت دارند وجود دارد، اظهار کرد: نمونه این تعامل را می‌توانیم در تعامل بین بنیاد مسکن با راه و شهرسازی، ستاد اجرایی و کمیته امداد خراسان جنوبی دید و امیدواریم با این همدلی اتفاق اتفاقات بسیار خوبی در آینده نیز باشیم.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ما تقویت ماشین آلات بنیاد مسکن خراسان جنوبی است، بیان‌کرد: ما در نهادی مشغول به خدمت هستیم که امام (ره) آن را پایه‌گذاری کرد تا خدمات به محرومین در حوزه مسکن صورت گیرد و از این جهت کار در این مجموعه برای ما افتخار است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز (شنبه) به خراسان جنوبی سفر کرد و علاوه بر این مراسم، دیدار با مسوولان استان، بازدید و افتتاح طرح‌های مسکن روستایی را در برنامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =