کد خبر: 21062
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷
ورزش

تاپایان امسال ۷۰خانه ورزش در روستاهای خراسان رضوی تجهیز و راه اندازی می‌شود.

به گزارش روستانیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس هیات ورزش بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: تا کنون 450خانه ورزش روستایی در سطح روستاهای استان تجهیز و راه اندازی شده است.

محمدرضا خوش باطن در گفتگو با خبرنگار ما در بردسکن افزود: هدف گذاری ما ساخت  100خانه ورزش روستایی تا پایان امسال است که 30مورد آن در هفته دولت افتتاح شد و تاپایان امسال 70خانه ورزش روستایی دیگر تجهیز و راه اندازی می شود.

وی همچنین گفت: مسابقات خانه های ورزش روستایی به میزبانی شهرهای بردسکن، تربت جام، خواف، جوین و زبرخان نیشابور و با شرکت بیش از 300ورزشکار در رده سنی نوجوانان دختر و پسر از 30شهرستان استان برگزار خواهد شد.

خوش باطن ادامه داد: این مسابقات در سطح روستا، بخش و منطقه برگزار و قهرمانان هر رشته به مسابقات نهایی استان که همزمان با هفته تربیت بدنی در مشهد برگزار می شود راه خواهنمد یافت و افراد اول هر رشته به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

وی با قدردانی از مسئولان هیات ورزش های بومی محلی شهرستان بردسکن گفت: هیات بردسکن یکی از فعال ترین هیات ها در استان است و تاکنون موفق عمل کرده است.

به گفته خوش باطن 200رشته بازی های بومی محلی در خراسان رضوی شناسایی شده است که در کشور تنها مسابقات 17رشته برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =