کد خبر: 21053
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
آب معدنی

در حالیکه سخنان مدیر کل فرآورده های آشامیدنی سازمان غذا به شائبه تقلب در عرضه آب شرب به جای آب معدنی دامن زده، دبیر انجمن تولیدکنندگان آبهای معدنی می گوید: از صحبتها سوء تعبیر شده و صحت ندارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از بازار، عزیزی، مدیر کل فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو روز گذشته طی نشستی اعلام کرد که آب معدنی های موجود در بازار همان آب شرب تصفیه شده است و نباید مصرف کنندگان را گمراه کرد. انتشار این خبر واکنشهای بسیاری را در پی داشت چرا که این گفته به معنای تقلبی است که در این صنعت صورت می گیرد.

در این راستا «پیمان فروهر» دبیر انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبهای معدنی و آشامیدنی  گفت: واقعیت این است که منظور وی این نبوده که بگویند آبهای معدنی موجود در بازار آب شرب معمولی است. بخصوص اینکه هیچ مدیر کلی چنین چیزی را نمی گوید چون در وهله اول  سازمان متبوع خود که وظیفه اش نظارت است را زیر سوال می برد چرا که معنای چنین جمله ای این است که تقلب می شود و این سازمان نیز تنها نظاره گر است.

فروهر افزود: بنابراین برداشت های اشتباه صورت گرفته به نوعی نشات گرفته از نوع جمله بندی ایشان است در حالی که در گفتگویی که صبح امروز از سوی انجمن با وی داشتیم این موضوع را رد کردند و اذعان داشتند که منظور صریح بنده این بوده است که دو نوع آب بسته بندی در بازار موجود است که شامل آب آشامیدنی و آب معدنی است که آبهای آشامیدنی از منابع مختلف برداشت و تصفیه می شود و ما بر هر دو دسته  کالا نظارت داریم.

وی ادامه داد: در واقع در مورد بخشی از سخنان وی که در خصوص آب آشامیدنی بسته بندی شده بوده سوء تعبیرهایی صورت گرفته است و ایشان اعلام کرده اند طی بر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =