کد خبر: 21009
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
دبیر شورای شهر کرج

دبیر شورای شهر کرج با انتقاد از نبود داده های دقیق و عدم بهره گیری از نرم افزارهای هوشمند و پیشرفته در بسیاری از حوزه های شهرداری، خواستار بکارگیری تیمی منسجم برای به روزرسانی و جمع آوری تمامی داده های مرتبط شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از شورای اسلامی شهرکرج، مجتبی حاجی قاسمی در خصوص موضوع ساماندهی دکه های مطبوعاتی سطح شهر که در جلسه کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری، مطرح شد گفت: متاسفانه به رغم ممنوعیت نصب دکه های جدید، همه مطلع هستیم که این گونه دکه ها طی سال های اخیر در نقاط مختلف شهر استقرار پیدا کرده است.

این عضو شورای شهر کرج، با اذعان بر اینکه آمار دقیقی از کیوسک های مطبوعاتی و تابلوهای تبلیغاتی شهر در دسترس نیست، گفت: در شرایطی که هر نهاد و دستگاه به شکل خودسر نسبت به نصب این دکه ها و تابلوها اقدام می کنند، تنها عزم شورای شهر برای ساماندهی آنها کافی نیست.

حاجی قاسمی، همچنین درآمد ناچیز شهرداری از این گونه امکانات را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: بنا به مسئولیت خود در سال ۹۴ گزارشی از وضعیت تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تهیه کردم. طبق این گزارش ۷۰ درصد از درآمدهای این تابلوها در اختیار شهرداری قرار نمی گیرد.

عضو شورای شهر کرج، پیشنهاد کرد: یک بار برای ممیزی همه داده های شهرداری از جمله تابلوهای تبلیغاتی، دکه ها، ایستگاه های اتوبوس و نظایر آن به صورت اصولی توسط سازمان فاوا انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی این داده ها باید پس از ثبت در لایه جی.آی.اس، به سامانه‌های مالی و اجرابی متصل شود تا تمامی تغییرات احتمالی، قابل دسترسی و مشاهده باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =