سرپرست شرکت گاز استان البرز

سرپرست شرکت گاز استان البرز در جلسه با روسای ادارات و مناطق گاز رسانی استان البرز گفت:کارکنان شرکت گاز استان البرز در انجام کار خود می بایست مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش روستانیوز، سهراب نجار در این جلسه که بیشتر با هدف مدیریت مصرف در فصل سرد سال برگزار شد ،افزود: مدیریت مصرف برای کارخانه های سیمان و نیروگاه ها به عنوان عمده ترین مصرف کنندگان در گاز طبیعی باید هدفمند صورت گیردتادرچرخه تولیدخللی ایجادنشود.

 وی بااشاره به مکاتبه با صنایع برای سوخت دوم از همکاران شرکت گاز استان البرز خواست بررسی وبروز آوری (اورهال)تاسیسات  سطح استان را انجام دهند و برای پایداری شبکه گاز در دراز مدت به هر طریق ممکن تلاش خود را ادامه دهند.

رئیس امور بازرسی و پاسخگویی شرکت ملی گاز ایران و سرپرست شرکت گاز استان البرز در دومین جلسه کمیته مصرف سوخت این شرکت نیزعنوان کرد: ما باید تمام سعی و توان خود را به کار ببریم تا در زمان بحران، مدیریت مصرف را طبق طبقه بندی مصارف واحد ها به درستی انجام دهیم، به همین منظور شرکت گاز استان البرز به منظور آمادگی و پیشگیری در زمان اوج مصرف در فصل سرما روش های پیش بینی سوخت دوم و جایگزین نمودن آن با مصرف گاز را به صنایع و واحد های عمده اعلام نموده است .

نجار ضمن اشاره  به برقراری کشیک درفصل سرد عنوان کرد :باید با آنالیز  و تحلیل داده ها  از قبیل گزارش های مربوط به   سامانه ۱۹۴ شامل: حوادث ، قطعی، نشتی ،بازدید ایستگاه‌ها و بازدید حفاریها بهترین تصمیم را اتخاذ نماییم تا مشترکین ما با کم‌ترین دغدغه فصل سرما را سپری نمایند.

وی خاطرنشان کرد: گزارش‌های دریافتی مربوط به هواشناسی و شناسایی گلوگاه ها می تواند ما را در این راه کمک نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =