کد خبر: 20939
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
حسین زاده

نماینده مردم لارستان در مجلس،گفت: مشکلات آسفالت و معابر چند روستا در خنج رفع و ۸۰ قطعه زمین به روستایی‌ها واگذار شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، حسین حسین زاده در سفر به روستاهای شهرستان خنج، مشکلات و معضلات عمرانی برخی روستاها همچون "تخته"، "اکبرآباد"، "حسین‌آباد"، "چاه‌طوس" و "زنگویه" مورد پیگیری قرار داد.

 نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ضمن گفتگو با مسئولان و مدیران استانی برای سرعت بخشیدن به انجام پروژه‌های عمرانی، خواستار اختصاص بودجه بیشتر به این پروژه‌ها شد.

حسین‌زاده نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاش‌های مهندس زمانی مدیرکل بنیاد مسکن فارس و مهندس عبداللهی مدیر بنیاد مسکن خنج اظهار داشت: محرومیت‌زدایی در گرو توجه جدی به روستاها و انجام پروژه‌های عمرانی است؛ به گونه‌ای که چهره روستاها تغییر یابد و مردم در تردد و اسکان از امنیت و رفاه بیشتری برخوردار باشند.

 عبداللهی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خنج همچنین خاطرنشان کرد: با پیگیریهای انجام شده بیس و آسفالت مسیر ورودی و بخشی از معابر روستای تخته انجام گرفت و این در حالی که بیس و آسفالت روستاهای اکبرآباد و چاه‌طوس نیز در حال انجام است و در روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: همچنین آب‌نمای روستای جهره نیز در دست ترمیم و عملیات اجرای بهسازی معابر در روستای زنگویه که یکی از روستاهای شاخص شهرستان خنج می‌باشدبا سرعت مناسب در حال انجام است.80 قطعه زمین مسکونی ارزان قیمت نیز به متقاضیان در روستاهای شهرستان جهت ساخت مسکن مقاوم واگذار شده است.

عبداللهی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده مبلغ 150 میلیون تومان که برای بهسازی روستای اکبرآباد و دفن زباله روستای حسین‌آباد اختصاص یافته در روزهای آینده جذب شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =