کد خبر: 20925
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۷
گندم

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: آرد برای روستاهای صعب‌العبور استان زنجان ویژه زمستان اختصاص داده خواهد شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، ولی‌الله زمانی در رابطه با اختصاص آرد به روستاهای صعب‌العبور استان ویژه زمستان، اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندی و ارائه خدمت به زنجانی‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص تخصیص آرد برای روستاهای صعب‌العبور استان از سوی این شرکت صورت گرفته است.

وی با اشاره به ‌برنامه‌ریزی برای تحویل آرد برای روستاهای صعب‌العبور استان زنجان، افزود: از فرمانداری‌ها لیست روستاهای صعب‌العبور درخواست شده تا قبل از آغاز فصل سرما و احتمال بسته شدن راه ارتباطی این روستاها نسبت به تخصیص آرد اقدام کنند.

این مسئول در رابطه با اتمام عملیات خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در سال‌جاری، تصریح کرد: با توجه به کاهش فاحش  گندم ارسالی از سوی کشاورزان زحمتکش استان زنجان و اعلام پایان عملیات خرید از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران تا پایان مهرماه سال‌جاری پرونده خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان در پایان مهرماه بسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان در رابطه با تداوم روند خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در استان زنجان، خاطرنشان کرد: خرید گندم مازاد بر نیاز استان تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت و سیلوهای غدیر زنجان و روباز ولایت سلطانیه آمادگی لازم برای ارائه خدمت به کشاورزان را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =