مقاومت بسیج

پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد منتظر القائم در شرکت شهرکهای کشاورزی تشکیل شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای کشاورزی، بمناسب تشکیل پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد منتظر القائم جلسه ای با حضور مدیرعامل و اعضا هیئت مدیره، کارکنان خدوم شرکت شهرکهای کشاورزی و فرمانده قرارگاه بسیج وزارت جهاد کشاورزی در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

سید جمال سجادی پور مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی ضمن خیر مقدم به آقای سرهنگ فرجی فرمانده محترم قرارگاه بسیج وزارت جهاد کشاورزی و آقای سرهنگ یاری ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و شهید محمد منتظر القائم نخستین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد، از رشادت ها، ایثارگری ها و شهامت بسیجیان در پاسداشت میهن اسلامی و فداکاری ایشان قدردانی کردند.

در ادامه جلسه آقای سرهنگ فرجی ضمن تشکر از مدیر عامل ، اعضاء هیئت مدیره ، معاونان ، مدیران و کارکنان خدوم شرکت شهرکهای کشاورزی، از حضور و استقبال آنان برای تشکیل این پایگاه ابراز خرسندی کردند. ایشان با بیان سخنانی از امام راحل و تاریخچه کوتاهی از چگونگی تشکیل بسیج در سال ۱۳۵۹ بیان نمودند: آرمان والا و ایده بلند و هدف عالی انقلاب اسلامی ما چنین است که از چارچوب مرزهای ایران بگذرد و دروازه های ملل محروم و توده های مظلوم و مستضعف جهان را بگشاید و پیام آرامش بخش و رسالت انسانی و رهائی بخش خویش را بگوش جان آنها برساند و زمینه  حکومت عدل الهی و جهانی امام عصر (عجل الله فرجه) را آماده سازد. از این روی ، بسیج تمامی نیروهای فعال و آمادگی جهت تحقق این آرمان ارزنده انسانی ، امری ضروری و طبیعی به نظر می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =