کد خبر: 20774
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
رحمت الله فیروزی پور

نماینده مردم نطنز بادرود و قمصر در مجلس،گفت: روستاییان مردمی هستند که صدق اعمال و رفتارشان گستره نعمت را بر آنان وسعت می دهد.

 به گزارش روستانیوز به نقل از خانه ملت، رحمت الله فیروزی پوربادی بمناسبت روز ملی روستا پیامی صادر کرد .متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

روستا،جامعه ای است که می توان آغازگری تمدن را از آن دانست و روستاییان مردمی هستند که صدق اعمال و رفتارشان گستره نعمت را بر آنان وسعت می دهد.

بدون شک عمران و آبادانی روستاها یکی از دغدغه های مهم و اساسی توسعه همه جانبه و پایدارکشور محسوب می شود و در این اثنا راهبرد افزایش و ارتقای مشارکت های مردمی در روستا و در امور مرتبط با زندگی آنان از اصول مبرهن و اساسی در تحقق برنامه ریزی های توسعه ای ناحیه ای و منطقه ای بشمار می آید.

 اینجانب اختصاص پانزدهم مهرماه،  بعنوان"روز روستا و عشایر" بمنظور ارج نهادن به رکن اساسی جامعه، که مزین به نام این قشر توانا و زحمتکش اجتماع شده است را  بحضور روستانشینان ارجمند و عشایر غیور، شوراهای اسلامی تلاشگر و دهیاران ساعی، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با تداوم توسعه همه جانبه روستایی، علاوه بر ایجاد سکونتگاه های مقاوم و تحقق طرح های هادی، فضایی بیش از پیش  پر رونق در تعامل با سایر نهادها و ارگانهای موثر در جامعه روستایی، بالاخص روستاهای محروم و کم برخوردارفراهم گردد.

رحمت الله فیروزی پور نماینده مردم شریف نطنز بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =