معاون روستایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت سیزدهم از پروژه ها و ظرفیت های روستایی استان بوشهر بازدید کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فکرشهر، سید امیرحسین مدنی در ادامه ی بازدیدهایش، به چهار روستایی از توابع بخش ریگ شهرستان گناوه رفت.

نشست مردمی در حسینیه بیت العباس در چهار روستایی برگزار شد و مردم در مورد ضرورت و نیازهایشان در زمینه کشاورزی، اشتغال، کمبود امکانات و خطرآفرینی و کم عرض بودن جاده های گناوه که منجر به تصادفات سنگین می شود بحث و گفت و گو کردند.

در پی بازدید وی از جزیره شمالی، دهیار این روستا عنوان کرد: بدلیل نداشتن کارگاه، بانوان این روستا صنایع دستی خود را در حسینیه امام به نمایش می گذارند و توسط پیج اینستاگرامی می فروشند؛ اجناسی خریداری شده توسط پست و تیپاکس ارسال می شود ولی چون این صنایع دستی با صدف ها و آبزیان دریایی ساخته شده است شکسته می شوند و مشکل ایجاد می کنند.

حائری گفت: به کارگاه با تهیه دستگاه  نیاز داریم زیرا یکسری فعالیت ها در خانه امکان ندارند؛ همینطور این صنایع دستی در شهرستان ها فروش خوبی خواهند داشت.

همچنین در بازدید مدنی از روستای گاو سفید بزرگ، در رابطه با مشکلات روستا با اهالی، دهیار و شورای روستا پیرامون مسائل و مشکلات گفت  و گو و تبادل نظر شد و مقرر شد این مشکلات در اسرع وقت پیگیری و حل شود.

در ادامه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم دولت سیزدهم از اسکله سنگ چین جزیره شمالی که توسط سپاه الغدیر ساخته شد و همچنین از حوزچه آرامش روستای جزیره جنوبی نیز که توسط دهیاری در دست احداث است بازید به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =