کد خبر: 20718
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
نماینده مردم تاکستان

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: یکی از گام‌های اساسی در توسعه کشور توجه به توسعه روستاها است و حل مشکلات این مناطق عاملی برای مهاجرت معکوس خواهد بود.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایلنا، رجب رحمانی در مراسم افتتاح پروژه‌های روستایی که با حضور معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری در تاکستان برگزار شد، گفت: در حال حاضر در شرایط حساسی قرار داریم و امیدواریم دولت و مجلس انقلابی با پشتوانه مردم موفق به حل مشکلات شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از گام‌های اساسی در توسعه کشور توجه به توسعه روستاها است و مسئولین نیز رسیدگی به مشکلات این مناطق که آب شرب، کشاورزی و راه‌ها از مهم‌ترین آن‌ها است را در اولویت قرار داده‌اند.

وی عنوان کرد: حل مشکلات مناطق روستایی و اجرای طرح‌های عمرانی می‌تواند مانع از مهاجرت روستاییان شده و مهاجرت معکوس را نیز به همراه داشته باشد، از این رو خدمت رسانی و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها دارای اهمیت است.

رحمانی در پایان با اشاره به منطقه ویژه اقتصادی گفت: ایحاد این منطقه در تاکستان تحول مهمی را در استان و تاکستان ایجاد کرده و اشتغالزایی در منطقه را به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =