کد خبر: 20676
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
امیر حسین مدنی

معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری گفت: دولت،نگاه ویژه ای به محرومیت زدایی، توسعه و آبادانی روستاها دارد .

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، سیدامیر حسین مدنی روز پنجشنبه در سفر یکروزه به استان قزوین در مراسم افتتاح طرح روستایی در شهرستان تاکستان  ضمن تسلیت ایام سوگواری امام هشتم شیعیان افزود: این منطفه دیار بزرگان و علمای  دینی برجسته ای است و شهدای بزرگی این دیار وظیقه ما را برای خدمت رسانی سنگین تر می کند.
وی ضمن تبریک روز ملی روستا  با گرامیداشت جایگاه روستاییان و عشایر به عنوان جامعه مولد بر لزوم محرومیت زدایی و توسعه روستایی به عنوان محور اصلی حرکت در مناطق کم برخوردار تاکید کرد.
مدنی با اشاره به شعار محوری دولت سیزدهم در  رسیدگی به  مناطق کمتر برخوردار و مناطق روستایی اظهار داشت: در طول سالیان متمادی اقدامات زیادی برای توسعه  مناطق روستایی انجام شده است که امیدواریم با نگاه ویژه درحوزه محرومیت زدایی روستایی در این  دولت اتفاقات خوبی بیفتد.
معاون توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری افزود: شناخت دقیق مسایل مربوط به روستاهای ایران از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که 
روستا دارای اصالت است و همه باید برای خدمت رسانی به روستاها عزم راسخ داشته باشیم .
وی با بیان اینکه حفظ اصالت در روستاها لازمه رسیدن به توسعه است ، تاکید کرد : نابرابری هایی در حوزه های روستایی وجود دارد که سهم ناچیز  این حوزه در مقایسه با سایر متاطق و دستگاهها  کاملا مشهود است و  مطالبات آن باید محقق شود .
مدنی یاد آور شد : به همین منظور ۱۵ برنامه راهبردی در حوزه های مختلف از جمله  سلامت ، اصلاح راه  روستایی، مسکن، اشتغال و کار تدوین شده  تا در  دولتی که راس آن سید محرومان است خدمت به رسانی  به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته به نحوه شایسته ای انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =