کد خبر: 20504
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
خرما

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: فعالان حوزه خرما در استان بوشهر در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خرما حضور یابند.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر،  ابوالقاسم محمد زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خرما و صنایع وابسته از تاریخ ۵ تا ۸ آبان ماه سال جاری در محل شرکت نمایشگاه بین‌المللی فارس برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه صاحبان خرما از استان‌های خرماخیز و صنعتی کشور و کشورهای همسایه و همچنین رایزنان سازمان توسعه تجارت و کارشناسان برخی سفارتخانه‌ها حضور دارند.

محمد زاده گفت: برگزاری جلسات ویژه تجاری بین تجار داخلی و خارجی با مشارکت‌کنندگان و نیز برگزاری سمینارهای آموزشی با محوریت کشورهای اوراسیا و اتحادیه اروپا، فدراسیون روسیه و کشورهای عضو D۸ از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه خواهد بود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه می‌تواند فرصت خوبی برای معرفی توانمندهای صنعت خرما در استان بوشهر جهت رسیدن به اهداف بازارهای مطلوب داخلی و خارجی به همراه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =