کد خبر: 20321
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
نهال

سرپرست جمعیت هلال احمر سربیشه از اجرای طرح «پیشگیری از اعتیاد» در روستاهای مرزی با همکاری اداره بهزیستی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، غلامرضا ثانی، امروز سه شنبه ۶ مهر در جمع خبرنگاران گفت: این طرح با همکاری اداره بهزیستی شهرستان سربیشه در راستای ارتقای سلامت جامعه و دفاع از ارزشهای انسانی در ۱۰ روستای مرزی این شهرستان از ابتدای مرداد ماه سال جاری اجرایی شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر سربیشه آموزش را مهم‌ترین اقدام عملی برای پیشگیری از گرایش به مواد مخدر دانست و ادامه داد: چهارشنبه هر هفته با هدف فرهنگ سازی در خصوص پیشگیری از مصرف دخانیات در قالب این طرح مباحثی از جمله معرفی کیف مواد مخدر، معضلات و مضرات انواع مواد مخدر، آسیب‌های جسمی و روانی مصرف انواع مواد مخدر، مهارت‌های زندگی و استحکام خانواده به فراگیران در روستاهای این شهرستان ارائه می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه تا کنون ۵۴۵ نفر از آموزش‌های این طرح بهره مند شده‌اند، یادآور شد: همچنین برپایی نمایشگاه عکس با موضوع مواد مخدر و آثار سو مصرف این مواد با هدف افزایش آگاهی خانواده‌ها و به منظور پیشگیری از اعتیاد در بین جوانان و نوجوانان ازدیگر اقدامات صورت گرفته در این طرح است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =