کد خبر: 20318
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
روستا

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی سه طرح راه روستایی عصر امروز سه شنبه در شهرستان بوکان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، فرماندار بوکان در حاشیه بهره‌برداری از این طرح‌ها که نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی و  مدیرکل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی نیز حضور داشتند اظهار داشت: این طرح ها شامل زیرسازی و آسفالت راه روستاهای "پاشبلاغ"، "کوکه" و "چهاردیوار" است که با ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه در مجموع به طول هشت کیلومتر در قالب طرح ابرار به بهره برداری رسید.

محمدامین‌زاده با بیان اینکه بهسازی و روکش آسفالت راه های روستایی از مطالبات به حق مردم این شهرستان است گفت: با توجه به اتمام زیرسازی راه روستاهای "قلعه تپه" و "سارده کویستان"، از اداره کل راهداری انتظار داریم نسبت به تامین قیر مورد نیاز برای آسفالت آن اقدام لازم را انجام دهد.

وی اضافه کرد: بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستاهای "نوبار"، "رحیم خان"، "شهریکند"، "گندمان" و "حمامیان" و نیز تکمیل زیرگذر "شیخلر" از مطالبات مردم این شهرستان در حوزه راه‌های روستایی است.

وی اظهار داشت: انتظار می رود همچنین با فعال شدن پیمانکار طرح احداث راه روستای گندمان، عملیات عمرانی این طرح نیز که راکد مانده است از سرگرفته شود.

بوکان با بیش از ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد که از این تعداد بیش از ۲۰۰ هزار نفر آن در شهر و مابقی در روستاها ساکن هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =