کد خبر: 20111
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۸
احمد جباری

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: مدیریت شیلات باید در کنار دریا استقرار داشته باشد تا بتواند تصمیماتی مبتنی بر حقیقت و واقعیت جامعه اتخاذ کند.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، احمد جباری صبح پنجشنبه در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان پارسیان که با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان برگزار شد، ضمن گرامیداشت آغاز دفاع مقدس، اظهار کرد: میز و صندلی‌های امروز که مدیران به آن‌ها تکیه زده‌اند به برکت خون شهدا وجان‌فشانی‌های آن‌ها فراهم شده است.

وی ارتباط بی واسطه مدیران با مردم را بسیار مهم برشمرد و عنوان کرد: رویکرد دولت سیزدهم ارتباط موثر با مردم است و مدیران استانی نیز باید همین رویکرد را داشته باشند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر پیگیری مشکلاتی که در جلسات مطرح می‌شود، تصریح کرد: مدیران نباید نسبت به مشکلات مردم بی تفاوت باشند و پس از طرح چالش‌ها و مسائل باید پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

جباری بیان داشت: سد بردول مدتی است که در وضعیت نامشخص قرار دارد و اگر در گذشته نسبت به تعیین و تکلیف آن اقدام می‌شود از صرف بسیاری از هزینه‌های اضافی جلوگیری می‌شد. در حال حاضر از اتفاقی ناشی از بی توجهی در این سد رخ دهد مسئولان باید پاسخگو باشند.

وی با ذکر این نکته که صنایع باید حق آلایندگی خود را طبق قانون پرداخت کنند، مطرح کرد: در صورت پرداخت عوارض آلایندگی صنایع می‌توان برای تکمیل کانال هدایت آب سد بردول از محل این منابع اقدام کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان ابراز داشت: مجموعه مدیریت شیلات در تهران استقرار پیدا کرده است و تصمیمات غیر منطبق بر شرایط واقعی را اتخاذ می‌کند؛ شیلات باید در کنار دریا استقرار داشته باشد تا بتواند تصمیماتی مبتنی بر حقیقت و واقعیت جامعه اتخاذ کند.

جباری خاطرنشان کرد: در هنگام حضور نمایندگان مجلس در میان مردم، مشخص می‌شود که مسئولان شهرستانی در حل مشکلات مردم دچار چالش هستند وگرنه اگر مسئولان شهرستانی وظیفه خود را به درستی پیگیری کنند مردم از مشکلات خود به نمایندگان گلایه نمی‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =