کد خبر: 19496
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
پنل خورشیدی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: واحدهای صنعتی تولید پنل‌های خورشیدی در استان با ظرفیت تولید سالانه ۴/۹ میلیون عدد انواع پنل، نیاز به این محصول در استان را برطرف و واردات آن را به صفر رساندند.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، جواد خزاعی در این خصوص اظهار کرد: هم اکنون ۲ واحد صنعتی جمعا با ظرفیت تولید ۴/۹ میلیون عدد انواع پنل‌های خورشیدی تک و چند کریستال و همچنین پنل خورشیدی فیلم نازک در حال فعالیت و ۸ طرح صنعتی نیز با پیش بینی ظرفیت سالانه ۷ میلیون عدد انواع پنل خورشیدی در دست اجراست.

وی با اشاره به رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلوگیری از واردات اقلامی که امکان تولید و تامین نیاز در داخل کشور را دارند افزود: در همین راستا و در جهت حمایت از تولید، در یک سال گذشته واردات پنل‌های خورشیدی در استان به صفر رسیده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، در بازدید مشترک میدانی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از یک واحد عرضه کننده کالاهای قاچاق ۲۴۶ دستگاه پنل خورشیدی و شارژ کنترل قاچاق به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال کشف و پس از تنظیم پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =