کد خبر: 18573
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
مسکن روستا

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران از اختصاص ۸۷ میلیارد و ۱۰۶ میلیون ریال برای اجرای ۳۵ طرح توسعه و عمران در روستاهای کمتر توسعه یافته این شهرستان خبرداد.

به گزارش روستانیوز، حمدالله عباسپور افزود: این طرح ها در زمینه بهسازی معابر روستایی ، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت است.

وی ابراز کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها بیش از ۷۰ درصد است.

عباسپور بیان کرد: این طرح ها در قالب طرح هادی در راستای بهبود محیط روستایی، بالابردن سطح استانداردهای زندگی، توسعه خدمات رسانی به روستائیان و افزایش رضایتمندی ساکنان روستاهادر دست اجراست .

وی گفت: در صورت جذب این میزان اعتبار ، جمعیت قابل توجهی در این روستاها از بهبود امکانات رفاهی بهره مند خواهد شد.

عباسپور تصریح کرد: ۳۲هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر روستایی چهار بیشه سلفی و علیا، خلف آباد و آب شیرین این شهرستان در سالجاری زیر سازی و آسفالت شد.

وی اظهار داشت: آسفالت این میزان معابر با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال از محل قیر رایگان انجام شد.

عباسپور بیان کرد: یک میلیون و ۱۹۷ هزار متر مربع از معابر روستایی این شهرستان تاکنون با  بیش از پنج هزار تن قیر آسفالت شده است.

وی ابراز کرد: با این میزان قیر معابر ۵۰ روستای این شهرستان از جمله  باباکلان، بی بی جان آباد، آبشیرین، پشه کان، سربیشه، ماهور باشت، کلاغ نشین و ناصر آباد آسفالت شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: ۹۰ درصد معابر روستایی این شهرستان تاکنون با هدف زیبا سازی روستاها، زیر سازی و آسفالت شده است.

عباسپور افزود: ۵۵ روستای دارای طرح هادی در این شهرستان وجود دارد که معابر ۵۰ روستای  آسفالت شده است.

شهرستان گچساران دارای۱۲۲ روستا و ۳۰ هزار و نفر جمعیت روستایی، ۳۸دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =