کد خبر: 18527
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱
کرونا

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از شناسایی ۳۴۰ ابتلای جدید کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: مجموع مبتلایان استان به ۴۵ هزار و ۹۹۵ نفر افزایش یافت.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده و مجموع فوتی های استان تا این لحظه ۸۴۳ نفر  است.

وی افزود: همچنین ۸۲ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری های موجود استان از ۳۰۲ نفر روز گذشته به ۳۲۲ نفر افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه روند ابتلا، بستری و فوتی در استان بشدت افزایشی است، گفت: ایلام با ۱۶ بستری جدید، آبدانان ۱۵ و دره شهر نیز با ۱۵ نفر دارای بیشترین تعداد بستری در ۲۴ ساعت گذشته هستند.

دکتر کریمیان ادامه داد: همچنین از بستری های جدید ۱۰ نفر مربوط به مهران، ۹ نفر دهلران، هفت نفر ایوان، چهار نفر چرداول و چهار نفر سیروان، یک نفر بدره و یک نفر چوار است.

وی اظهار داشت: شهرستان های ایلام، دهلران، دره شهر، آبدانان، مهران و چوار در وضعیت قرمز، بدره در وضعیت نارنجی و ایوان، چرداول، سیروان، هلیلان و ملکشاهی نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

به گفته کریمیان مجموع بهبودیافتگان کرونا استان نیز ۴۳ هزار ۲۲۱ نفر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =