کد خبر: 18492
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸
ورزش

اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان طی آیینی ۲۳خانه ورزش روستایی را تجهیز کرد.

به گزارش روستانیوز، آئین ارسال تجهیز این خانه های ورزش روستایی که  در محل ورزشگاه ۲۰ هزارنفری خلیج فارس بندرعباس برگزار شد. 

آیین تجهیز خانه های ورزش روستایی با حضور دکتررئوفی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری،امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان،مسئولین هیئتهای ورزشی و جمعی از دهیاران برگزارشد.

دکتر رئوفی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در این مراسم اظهارداشت : توسعه و تجهیز ورزش در روستاها زمینه شکوفایی استعداد جوانان ساکن در روستا را فراهم می‌کندکه ازاین‌رو بسیار حائز اهمیت است و توسعه ورزش در جامعه امروز از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود:ورزش باعث تحرک افراد جامعه می شود و هر چه بیشتر ورزش توسعه یابد و جوانان به ورزش روی آوردند باعث سلامتی و نشاط جامعه می گردد .

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری هرمزگان بیان داشت: ورزش نه تنها در سیاست بلکه در اقتصاد و فرهنگ جامعه امروز نقش اساسی ایفا می کند و تمامی سیاست مداران نگاه ویژه ای به این مقوله مهم دارند.

وی ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان استان،همکاران و هیات های ورزشی و همه آنهایی که در این عرصه فعالیت دارند و برای توسعه ورزش در جامعه تلاش و کوشش می‌کنندخاطر نشان کرد:امیدواریم شاهد توسعه بیشتر ورزش استان دردو حوزه قهرمانی و همگانی در سطح جامعه شویم.

مدیر کل ورزش وجوانان استان هرمزگان در ادامه این آئین به اهمیت توسعه ورزش همگانی در سطح استان و به ویژه روستاها اشاره کرد و گفت: به منظور ایجاد فضاهای ورزشی در  روستاهای سطح استان تاکنون ۲۴۸ خانه ورزش روستایی  راه اندازی شده و امروز نیز  ۲۳ خانه ورزش روستایی دیگر تجهیز شد که در کل ۲۷۱خانه ورزش روستایی تجهیز گردیده است.

متولی ورزش و جوانان استان تصریح کرد: تجهیز خانه های ورزش روستایی با وسایل ورزشی از قبیل: میز تنیس روی میز، تاتامی، فوتبال دستی، دارت، شطرنج و طناب بازی  تجهیز شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =