ورزش

معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در حوزه ورزش و جوانان انجام شده است از احداث عملیات ساخت هفت هزار خانه ورزش روستایی در این دولت خبرداد.

به گزارش روستانیوز، جمشید تقی زاده روز جمعه بعد از بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان انار در نشست با مسئولان استانی و این شهرستان با اشاره به اینکه مدیرکل فعلی ورزش و جوانان تاکنون اقدامات ارزشمندی را در حوزه ورزش کرمان انجام داده است افزود: کرمان دستاوردهای بسیار مهمی در حوزه ورزش در سطح ملی دارد.

وی اظهار داشت: همچنین در این دولت حدود ۲ هزار و ۵۰۰ زمین چمن فوتبال در کشور افتتاح شده است. 

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت بهداشت و جوانان با بیان اینکه در هفته‌ گذشته بزرگترین و زیباترین سالن ورزشی ۶ هزار نفری کشور از طریق ویدئوکنفرانس با حضور رئیس جمهوری به افتتاح رسیده است گفت: علاوه بر این ۶۲ پروژه در حوزه ورزش کشور به بهره برداری رسید. 

تقی‌زاده افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمن دستاوردهای مهمی در حوزه ورزش و جوانان در دولت تدبیر و امید انجام شده که قدردان این مهم هستیم. 

اعزام ۶۶ ورزشکار به مسابقات المپیک در توکیو

وی با بیان اینکه مسابقات المپیک یک رویداد بسیار مهم دنیا است که در توکیو برگزار می‌شود گفت: ۶۶ ورزشکار از ایران به این مسابقات اعزام شده اند که امیدواریم پرچم جمهوری اسلامی ایران در مرکز المپیک توکیو با گرفتن مدال‌های خوش رنگ به اهتزاز در آید. 

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران از ابتدای برگزاری مسابقات المپیک تاکنون ۱۹ مدال طلا در دنیا دریافت کرده‌اند که چهار مدال آن قبل از انقلاب بوده است. 

تقی‌زاده با اشاره به بازدید از پارک بانوان در شهرستان انار گفت: این پارک در نوع خودش در شهرستان انار کم‌نظیر بوده و سعی شده در همه بخش ها ۵۰ درصد مدیریتی بانوان را در حوزه ورزش و جوانان حفظ کنیم. 

وی بیان داشت: هر آنچه رادکه وزیر ورزش و جوانان در این حوزه در استان کرمان دستور داده است را پیگیری خواهم کرد.  

اتمام پروژه‌های ورزشی بالای ۷۵ درصد در الویت است 

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سعی می‌شود؛ اعتبارات مورد نیاز پروژه‌هایی که بالای ۷۵ درصد پیشرفت دارد را تامین کنیم و این مهم در الویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه خانه جوان در شهرستان انار وجود ندارد گفت: پیشنهاد می‌شود یک باغ برای خانه جوان این شهرستان پیش‌بینی و تمام بخش های جوان را در این باغ دیده شود زیرا این مهم یک کار منحصر به فرد در کشور خواهد شد. 

تقی‌زاده با اشاره اینکه مجموعه ورزشی شهید سلیمانی شهرستان انار گفت: مشکل آب زمین چمن این مجموعه باید مرتفع و در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه سالن ورزشی بانوان شهرستان انار ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: در پروژه‌های استانی ما نمی‌توانیم به صورت ملی به آنها کمک کنیم اما باید اعتبار ویژه ای در استان برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در آینده شاهد حضور بیشتر خیرین در حوزه ورزش این شهرستان باشیم خاطرنشان کرد: باید مقدمات یک تیم فوتبال دسته سه، دو و یا یک در شهرستان انار فراهم ‌شود که این رویداد مهم عامل توسعه شهرستان خواهد شد.

این نشست با حضور جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان و شکیبامهر سرپرست دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان با حجت الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، فرماندار انار و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های رفسنجان و انار و فرماندار این شهرستان برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =