کد خبر: 9998
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
کالاکارت بانک مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب طرح کالاکارت، این امکان را به شما می‌دهد که درآمد فردای خود را امروز هزینه کنید.

به گزارش روستانیوز طرح کالاکارت بانک مهر ایران با افزایش قدرت خرید مشتریان ارائه شده است. در این طرح شما می‌توانید بدون نیاز به سپرده‌گذاری، نسبت به دریافت کالاکارت با سقف ۲۰میلیون تومان اقدام و از فروشگاه‌های متعدد در سراسر کشور اقلام مورد نیاز خود را خریداری کنید.

با وجود این‌که کارت‌های اعتباری از سوی بانک‌های مختلف ارائه می‌شود، اما مزیت کالاکارت بانک مهر ایران نسبت به طرح‌های مشابه این است که مشمول دریافت سود نمی‌شود. از آن‌جایی که بانک مهر ایران، یک بانک تخصصی قرض‌الحسنه است، تمام طرح‌های اعتباری آن نیز براساس این قرارداد اجرا می‌شود.

در شهرهای مختلف کشور، فروشگاه‌ها و مراکز متنوعی ازجمله لوازم خانگی، پوشاک، ساعت، کیف و کفش، کالای خواب، تلفن همراه، لوازم کامپیوتر، آموزشگاه رانندگی، مدارس غیردولتی، لوازم‌التحریر، آتلیه عکاسی، دفتر وکالت، ابزارفروشی، تعمیرگاه خودرو، فروشگاه موتورسیکلت، کلینیک دندان‌پزشکی، پزشک عمومی، بیمارستان، فیزیوتراپی، سالن آرایش، فروشگاه عطر، فروشگاه کابینت، گالری پرده‌، فروشگاه مصالح ساختمانی، گالری فرش، گالری لوستر، فروشگاه مبل، فروشگاه لوازم برقی، مجموعه ورزشی، هتل و... جزو پذیرنده‌های طرف قرارداد با بانک مهر ایران هستند که می‌توانید با دریافت کالاکارت از آن‌ها کالا خریداری یا خدمات آن‌ها را دریافت کنید.

اگر مشتری بانک مهر ایران هستید، می‌توانید با استفاده از این طرح، کالای مدنظر خود را با فشار کم‌تری بر درآمد خود، خریداری و در عین حال از کالای ایرانی نیز حمایت کنید. برای دریافت کالاکارت بانک مهر ایران کافی است به یکی از شعب بانک مهر ایران در سراسر کشور مراجعه و درخواست کالاکارت خود را مطرح کنید تا برای شما پرونده تسهیلاتی تشکیل شده و کالاکارت به دستتان برسد. مرحله بعد نیز مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد کالاکارت و خرید کالاهای موردنیاز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =