کد خبر: 9975
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
دکل

رئیس آموزش و پرورش خدابنده گفت: برای ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان ۹ روستای این شهرستان که دسترسی به فضای آموزشی ندارند، محتوای آموزشی تهیه و توزیع شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، قاسم‌علی افشاری، با اشاره به فعالیت معلمان در فضای مجازی طی دوران کرونا، اظهار کرد: طبق برآوردهایی که انجام شده، ۹ روستا در خدابنده فاقد اینترنت هستند که با تلاش همکاران، محتواهای آموزشی برای ۲۴۰ نفر از دانش‌آموزان این مناطق تهیه و توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارائه محتواهای الکترونیکی در قالب پاورپوینت، فیلم آموزشی‌ دروس و درسنامه در اختیار دانش‌آموزان قرار داده شده است، تصریح کرد: این بسته‌ها در بین ۹ روستا که مشکل اینترنت داشته و یا دانش‌آموزان موفق به تهیه گوشی هوشمند نشده بودند، توزیع شد.

افشاری با بیان اینکه در شرایط کرونایی، هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل عقب بماند، عنوان کرد: تهیه گوشی هوشمند برای خانواده‌های کم‌بضاعت از دغدغه‌های مسئولان آموزش و پرورش شهرستان است، از اینرو با برنامه‌ریزی‌هایی که با کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی و نیز استفاده از ظرفیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز انجام گرفته است، در صدد تهیه گوشی هوشمند و تبلت برای‌ دانش‌آموزان کم‌بضاعت هستیم.

رئیس آموزش و پرورش خدابنده، خاطرنشان کرد: با شروع فصل سرما و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه برای مناطق فاقد اینترنت، درس‌نامه، محتوای آموزشی الکترونیکی و بسته‌های آموزشی تعدادی تهیه و توزیع و تعدادی نیز توسط سرگروه‌های آموزشی در حال تدوین است که پس از تکمیل در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =