جاده برف

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی استان تهران در جریان است.

به گزارش روستانیوز به نقل از مهر، عادل مصدقی، در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران اظهار داشت: از سامانه‌های اخیر که از شب یکشنبه فعال شده بود شاهد بارش برف در ارتفاعات و باران در مناطق پایین دست بودیم.

مصدقی با اشاره به بازدیدهای میدانی از محورهای رباط کریم، ورامین، اتوبان تهران - قم و آزادراه تهران - ساوه گفت: در این مناطق شدت بارش باران زیاد بود و در ارتفاعات هراز، اما زاده داوود و شمیرانات و لواسانات برف داشتیم که در این مناطق عوامل راهداری با ماشین آلات و تجهیزات زمستانی چند نوبت عملیات برفروبی را در محورهای روستایی و کوهستانی انجام دادند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از باز بودن محورهای مواصلاتی استانتهران خبر داد و افزود: هم اکنون ترددها به صورت ایمن در حال انجام است و هوا آفتابی بوده و هیچ سامانه فعالی در سطح استان نداریم.

وی عنوان داشت: تاکنون خسارت چشمگیری در سطح استان تهران اعلام نشده فقط آبگرفتگی های محدود در زیرگذرهای تهران - قم و تهران - ساوه داشتیم که رفع شده اند و خللی در ترددها نداشته ایم.

مصدقی از ریزش محدود سنگ در برخی جاده‌های روستایی مثل وسکاره رودهن و محدوده هراز خبر داد و بیان داشت: به علت بارندگی‌های شدید این ریزش‌ها طبیعی است که خسارت خاصی نیز نداشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =