کد خبر: 9956
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
برف

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: هم‌اکنون شاهد بارش برف و باران پاییزی در محورهای مواصلاتی استان اردبیل هستیم.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، کلیم‌اله وثوقی اظهار کرد: هم‌اکنون در جاده‌های اردبیل - سرچم، اردبیل - آستارا، اردبیل - سراب، اردبیل - مشگین‌شهر، رضی - گرمی و خلخال - اسالم شاهد بارش برف بوده و جاده‌های شمال استان اردبیل نیز بارانی است.

وی افزود: با وجود این بارش‌ها اما در حال حاضر با تلاش راهداران استان اردبیل، همه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

بازگشایی راه ۵۲۰ روستا

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: با تلاش راهداران، راه ۵۲۰ روستای استان اردبیل که با بارش برف مسدود بودند، بازگشایی شده و هم‌اکنون نیز عملیات بازگشایی راه ۱۲ روستای صعب‌العبور در شهرستان‌های خلخال و کوثر ادامه دارد.

وثوقی بیان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها تماس گرفته و از آخرین وضعیت جاده‌های استان اردبیل اطلاع یابند.

وی گفت: ۴۲۰ نیروی راهداری استان اردبیل در ۸۰ اکیپ در جاده‌های استان مستقر بوده و در فصل زمستان به مردم و مسافران خدمت می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =