کد خبر: 9950
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
567

 فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: اجرای پروژه های امید بخش ورزشی به همت اداره کل ورزش و جوانان در این شهرستان از نگاه ویژه دولت حکایت دارد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، مجتبی شجاعی بیان کرد: آغاز مناقصه ۴ چمن مصنوعی در روستاهای کهنک لدی - چاه شورک شمس آباد - درگیابند - احمد آباد گوروک که زیرساخت آن به همت دهیاریها آماده و با مشارکت فرمانداری، اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد مستضعفان پس از طی فرآیند مناقصه به ترتیب طی ماههای آتی و تا ‌پایان سال نصب می‌گردند.

وی اظهار کرد: ساخت اسکلت سالن ورزشی ۲۵۰۰ متری بانوان دلگان به عنوان بزرگترین سالن ورزشی بانوان استان که سال گذشته فونداسیون آن اجرا گردیده بود و طی هفته های آتی به شهرستان حمل و نصب می گردد.

شجاعی افزود:آغاز حفاری جهت اجرای فونداسیون سالن ورزشی ۱۸۰۰ متری حاشیه شهر در محله حسین آباد از اعتبارات بازآفرینی و تحویل چمن مصنوعی دهیاری چاه محمد طی هفته قبل به دهیاری چاه محمد جهت نصب از برنامه های شاخص در این شهرستان است.

شجاعی ادامه داد: صدور دستور کار آغاز اجرای فونداسیون سالن ورزشی روستای آذر آباد توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و آغاز اجرا طی ماه جاری پس از رفع برخی مشکلات از دیگر اولویت های این شهرستان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =