۳۴

در پی ترور ناجوانمردانه دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشورمان، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان مازندران طی پیامی این حادثه را ناشی از خباثت دشمنان اسلام و ایران دانست و آن را به‌شدت محکوم کرد.



به‌گزارش روستانیوز، در این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (احزاب/23)
خبر ترور نابهنگام دکتر محسن فخری‌زاده، دانشمند برجسته فیزیک و مجاهد خستگی‌ناپذیر کشور در عرصه‌های علم و فناوری موجب تأسف و تأثر گردید. این شهید والامقام که امروز ناجوانمردانه و در ایام سالگرد ترور دانشمندان هسته‌ای به شهادت رسید، علاوه بر تسلط بر علم فیزیک در زمینه شعر و ادب فارسی، قرآن‌پژوهی و مدیریت نیز از توانایی‌های بالا برخوردار بود.
این‌جانب به نمایندگی از اعضای شورا و پرسنل ستادی، شهادت این دانشمند برجسته را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جامعه علمی کشور و مردم شریف ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال، برای این شهید بزرگوار اجری عظیم و همنشینی با  اولیاء و اوصیا خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =