کد خبر: 9729
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
برق

مدیر برق هشترود با اشاره به اجرای عملیات طرح جهادی برای تعمیرات شبکه فشار متوسط فیدرهای برق در این شهرستان، گفت: در این طرح برای افزایش پایداری، ایمن سازی شبکه و ایجاد آمادگی در مواقع ضروری پنج میلیارد ریال هزینه شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، یونس فرهمند روز شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این طرح ۸۰ نفر در قالب ۱۷ اکیپ حضور داشتند افزود:  افزایش رضایتمندی مشترکان و کاهش خاموشی ها،  افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش انرژی توزیع نشده، اصلاح و ارتقا شاخص های طرح سیما، افزایش توانایی و قدرت مانور در شرایط بحران، افزایش ایمنی شهروندان و رفع کانون های خطر را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.
وی یادآور شد: این طرح با اولویت اجرای مانور بر روی فیدر ۴۰۲ ذوالبین از کارگاه شفیقی تا روستای چراغچی به طول ۱۷ کیلومتر با قطع برق ۱۲ روستا و اجرای مانور بر روی فیدر ۴۰۲ خراجو مسیر آتش بیگ از سه راهی کلی کندی تا روستای آتش بیگ  به طول ۱۷ کیلومتر با قطع برق ۲۶ روستا انجام شد.
فرهمند ادامه داد: تعویض تجهیزات معیوب، کاور نمودن تجهیزات خط فشار متوسط، شاخه زنی اشجار واقع در حریم خط فشار متوسط، اصلاح سیستم پست های هوایی، تعویض جمپرهای معیوب و اتصالات سست با هادی های روکش دار از عمده فعالیت هایی بود که در این مانور انجام شد.
وی با تاکید بر خدمات غیرحضوری و راه اندازی اپلیکیشن «برق من» گفت: مشترکین جهت بهره مندی از خدمات غیرحضوری این برنامه را نصب کرده و از خدمات غیرحضور اداره برق بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =