کد خبر: 9622
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
اینترنت

با پیگیری دستگاه قضائی سرکرده گروه متخلف اینترنتی به اسم ATC شناسایی شد.

به‌گزارش روستانیوز، سرکرده گروه متقلب www.Aitrades.com و همچنین Exchange.Aitrades.com با ارائه کوین تقلبی با نام ATC شناسایی و جلوی تخلف آن‌ها گرفته شد.
به گفته یکی از منابع خبری، ش-ا ساکن آمریکا و فعال در رسانه‌های معاند سال‌ها با نرم‌افزارهای فیلترشکن موجود در بازار به فعالیت و تخلف اینترنتی اقدام کرده بود.
در همین راستا به همت رسانه‌های قدرتمند و معتبر جمهوری اسلامی و با پوشش خبری مناسب در سطح کشور نقاب از چهره‌ متخلفان اینترنتی برداشته و این پروژه با شکست مواجه شد.
شگرد اصلی این باند متخلف و تبهکار که برون مرزی هم فعالیت داشته، با سوء‌استفاده از نام برخی از ارگان اقدام به تخلف می‌کرده است. مشخصاً شخصی با نام س-ح-ع با سوءاستفاده از نام این ارگان مهم و حیاتی کشور اقدام به سوءاستفاده مالی از مردم می‌کرده است.
از سران اصلی و فعال این تیم کلاهبردار ع-ن و م-ن است که در کشور قطر به سر می‌برد و م-م که ساکن ترکیه است .
هم‌اکنون پیگیری جهت دستگیری سران و سرشاخه‌های این تیم متخلف بزرگ در داخل و خارج از کشور با پیگیری دستگاه‌های قضایی، اجرایی و قدرتمند کشور در حال اجرا است.
اکنون این گروه متخلف با ایجاد و راه‌اندازی یک سایت قمار و شرط‌بندی به آدرس www.betvest.net که ترکیبی از شرکت‌های نت ورک، هرمی و قمار جهت اخلال در نظام اقتصادی و خروج کلان ارز توسط شخصی که خود را گاد فادر و خودش را منتسب به یکی از ارگان‌های دولتی می‌نامند، راه دیگری را برای مکیدن خون مردم برگزیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =