ورزش روستا

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: در حال حاضر ۶ فضای ورزشی نیمه‌تمام در این شهرستان برای تکمیل شدن نیازمند ۱۱۰ میلیارد ریال هزینه هستند.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایسنا، یونس شیخ‌احمدی اظهار کرد: فضاهای ورزشی نیمه‌تمام شامل سالن کشتی کاریز با ۸۵ درصد رشد فیزیکی، سالن تنیس روی میز و کشتی تایباد هر کدام به ترتیب با ۸۵ و ۴۰ درصد رشد فیزیکی همچنین زمین‌های چمن کاریز ۳۰ درصد، مشهدریزه و تایباد هر کدام ۱۰ درصد رشد فیزیکی برای تامین اعتبار نیمه‌کاره رها شده‌اند.

وی با اشاره به فعالیت ۱۱ فضای ورزشی در تایباد افزود: این شهرستان دارای ۲ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات و باشگاه‌های ورزشی این تعداد به ۴۰۰ ورزشکار کاهش یافته است.

شیخ‌احمدی بیان کرد: اکنون ۹ باشگاه ورزشی خصوصی در تایباد فعالیت دارند که از این تعداد ۲ سالن ورزشی مختص بانوان و یک سالن اختصاص به آقایان دارد و بقیه به صورت شیفتی در اختیار آقایان و بانوان است.

وی در ادامه توضیح داد: سرانه فضاهای ورزشی سرپوشیده و روباز در این شهرستان به ازای هر نفر ۱۵ سانتی‌متر است و این در حالی است که ۵۰ درصد ورزشکاران شهرستان را بانوان تشکیل داده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تایباد مطرح کرد: در حال حاضر ۱۳ خانه ورزش روستایی در مناطق روستایی این شهرستان دایر است که برای تجهیز کردن هر کدام حدود ۱۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: برای رفع نواقص و کاستی‌های موجود در هر کاری انتقادهای سازنده نقش بسیاری دارد از این رو مطالبه‌گری خبرنگاران عامل مهمی برای رفع این موارد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =