کد خبر: 9514
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
ایران

وزیر کشور در ابلاغیه هایی به استانداران چهار استان کشور با تاسیس چهار شهرداری جدید حورپاسفید در استان کرمان، رضوان در استان سمنان، زنگی آباد در استان فارس و ماژان در استان خراسان جنوبی موافقت نمود.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در ابلاغیه ای به استاندار کرمان با تاسیس شهرداری در شهر حورپاسفید شهرستان فاریاب موافقت کرد.
در ابلاغیه دکتر رحمانی فضلی به استاندار کرمان با اشاره به موافقت به عمل آمده در تیرماه سالجاری درخصوص تبدیل روستای حورپاسفید مرکز بخش حور از توابع شهرستان فاریاب به عنوان شهر حورپاسفید و در اجرای تبصره ذیل ماده (۶) آئین نامه اجرایی قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران و تبصره (۱) ماده (۱) قانون شهرداری، تاسیس شهرداری در شهر حورپاسفید بلامانع اعلام شده است.
 
وزیر کشور همچنین در ابلاغیه ای به استاندار سمنان با تاسیس شهرداری در شهر رضوان  شهرستان میامی موافقت کرد.
 در ابلاغیه دکتر رحمانی فضلی به استاندار سمنان با اشاره به موافقت بعمل آمده در مهرماه سالجاری درخصوص تبدیل روستای رضوان مرکز بخش کالپوش از توابع شهرستان میامی به عنوان شهر رضوان و در اجرای تبصره  ذیل ماده (۶) آئین نامه اجرایی قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران و تبصره (۱) ماده (۱) قانون شهرداری، تاسیس شهرداری در شهر رضوان  بلامانع اعلام شده است.
 
وزیر کشور در ابلاغیه ای به استاندار فارس با تاسیس شهرداری در شهر زنگی آباد شهرستان مرودشت موافقت کرد.
در ابلاغیه دکتر رحمانی فضلی به استاندار فارس با اشاره به موافقت بعمل آمده در مهرماه سالجاری درخصوص تبدیل روستای زنگی آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان مرودشت به عنوان شهر زنگی آباد و در اجرای تبصره  ذیل ماده (۶) آئین نامه اجرایی قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران و تبصره (۱) ماده (۱) قانون شهرداری، تاسیس شهرداری در شهر زنگی آباد بلامانع اعلام شده است.
 
وزیر کشور همچنین در ابلاغیه ای به استاندارخراسان جنوبی با تاسیس شهرداری در شهر ماژان شهرستان خوسف موافقت کرد.
 در ابلاغیه دکتر رحمانی فضلی به استاندار خراسان جنوبی با اشاره به موافقت بعمل آمده در مهر سالجاری درخصوص تبدیل روستای ماژان مرکز بخش جلگه ماژان از توابع شهرستان خوسف به عنوان شهر ماژان و در اجرای تبصره  ذیل ماده (۶) آئین نامه اجرایی قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری جمهوری اسلامی ایران و تبصره (۱) ماده (۱) قانون شهرداری، تاسیس شهرداری در شهر ماژان بلامانع اعلام شده است.
 
در ابلاغیه های وزیر کشور، تاسیس شهرداری های یاد شده منوط به تحقق تعهدات موضوع ماده (۹) دستورالعمل «نحوه تبدیل شورای اسلامی روستا به شهر و تاسیس شهرداری»، است.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =