کد خبر: 9485
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
تخریب

مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان قدس از آزادسازی ۱۶ هزار متر مربع اراضی کشاورزی باباسلمان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، بهروز سلگی مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان قدس اظهار کرد: طی بازدیدهای روزانه کارشناسان جهاد کشاورزی از تغییر کاربری باغی به مساحت حدود ۱۶ هزار مترمربع در محدود شمالی باباسلمان که اقدام به ساخت آلاچیق، سکو، پرچین و تفکیک فیزیکی غیرمجاز کرده بودند، مطلع می‌شوند.

وی گفت: در ابتدای شروع کار به این افراد اخطارهایی داده شد تا به طور مجاز اقدام کنند که مجبور به استفاده از قوه قهریه نشویم اما به اخطارها توجه نکرده و همچنان به خلاف مقررات ادامه دادند.

مدیر اداره جهادکشاورزی شهرستان قدس افزود: با دریافت دستور از دادستانی و همکاری مأموران کلانتری ۱۳ شهرقدس و مساعدت لجستیکی شهرداری ناحیه ۶ منطقه ۱۸ نسبت به جمع‌آوری موارد تخلف اقدام شد.

سلگی ادامه داد: این تخلفات حدود ۳۲ مورد بوده که همگی قلع و قمع شدند و ۴۲۰ مترمربع از سطح اشغال شده به صورت غیرمجاز، آزاد و تذکر شدید به متخلفان داده شد که در صورت ادامه یافتن این تخلف علاوه بر قلع و قمع، از طریق دادگستری نیز شکایت انجام می‌گیرد.

وی با تأکید براینکه مردم مواظب افراد فرصت‌طلب باشند، تصریح کرد: مردم به هیچ عنوان فریب افراد سودجو که باغ یکپارچه را به شکل خرد به مردم می فروشند، نخورند و جهاد کشاورزی هیچ گونه اجازه تغییر کاربری به این گونه افراد نمی دهد و در صورت تخلف، طبق قانون با اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ نسبت به تخریب اقدام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =