کد خبر: 9476
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
محصولات کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: در راستای ساماندهی محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان و همچنین عملیاتی کردن برنامه کشاورزی قراردادی این سازمان با یک شرکت هلدینگ، منجر به یک تفاهم‌نامه همکاری در این خصوص شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از فارس، سعید برخوری اظهار داشت: در راستای ساماندهی محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان و همچنین عملیاتی کردن برنامه کشاورزی قراردادی این سازمان با یک شرکت هلدینگ جلسات متعددی با حضور تولیدکنندگان پیشرو و همچنین صادرکنندگان برتر منطقه جنوب کرمان برگزار کرده است که در ادامه این جلسات منجر به یک تفاهم‌نامه همکاری در این خصوص شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان افزود: در اولین جلسه اجرای تفاهم‌نامه فی مابین این سازمان با شرکت هلدینگ در زمینه برندسازی، بازاریابی و توسعه حمل و نقل محصولات کشاورزی جنوب در محل سازمان برگزار شد .

وی با اشاره به مهمترین اهداف مدنظر این تفاهم‌نامه عنوان کرد: تسهیل و بهبود حمل و نقل محصولات کشاورزی منطقه بخصوص در زمان‌های پیک برداشت، کاهش هزینه‌های حمل و نقل، بهبود کامیون‌های حمل محصول و همچنین برندسازی محصولات منطقه و نصب لوگوی مخصوص به نحوی که هر محصول تولیدی منطقه دارای مشخصات تولید کننده و نوع محصول و سلامت محصول و ... باشد.

برخوری خاطرنشان کرد: از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه بازاریابی محصولات کشاورزی، ایجاد ارتباط بین بازار هدف و تجار داخلی و خارجی و زمینه‌سازی در جهت صادرات محصولات به بازارهای داخلی و خارجی است که در همین راستا جلسات مشترکی با اداره کل حمل و نقل جنوب نیز برگزار شد که برنامه‌هایی نیز در خصوص نوع همکاری شرکت‌های وابسته به این هلدینگ در زمینه حمل و نقل ارزان محصولا کشاورزی جنوب ارائه و در دست اقدام است .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =