گلخانه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به تصویب ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای اجرای طرح‌های تولیدی در بخش کشاورزی و آبزی‌پروری گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان به طرح‌های جهش تولید بخش کشاورزی استان بوشهر پرداخت شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از تسنیم، محمدتقی منوچهری، با تاکید بر توجه به تسریع در اجرای طرح‌های گلخانه‌ای اظهار داشت: در ۷ سال گذشته ۷۶۹ میلیارد تومان در بخش گلخانه‌های این استان سرمایه گذاری شده است.

وی، برای توسعه گلخانه‌ها برای امسال را ۱۵۰ هکتار دانست و بیان کرد: انتظار می‌رود با روندی که در اجرای طرح‌های گلخانه‌ای در پیش است مساحت آن از این میزان فراتر برود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر از ساخت ۳۱۳ هکتار گلخانه در این استان در ۵ سال گذشته خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال تاکنون پرونده‌های مختلف در کارگروه استانی مصوب و برای احداث و توسعه گلخانه‌های جدید معرفی شده است.

منوچهری با اشاره به پرداخت تسهیلات اعتباری از محل بند الف تبصره ۱۸ برای اجرای طرح‌های تولیدی در حوزه کشاورزی تصریح کرد: برای اجرای ۵۵ طرح کشاورزی ۶۵ میلیارد تومان از این محل پرداخت شده است.

وی، پرداخت تسهیلات اعتباری برای جهش تولید را مورد اشاره قرار داد و افزود: در ۷ ماه امسال ۱۴۰ میلیارد تومان به طرح‌های جهش تولید بخش کشاورزی استان بوشهر پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های کشاورزی و آبزی‌پروری گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای اجرای طرح‌های تولیدی در بخش کشاورزی و آبزی‌پروری تصویب شده است.

منوچهری با اشاره به اجرای سایت پرورش آبزیان در شهرک شیلاتی رود شور گناوه تصریح کرد: تاکنون ۸ مزرعه در این شهرک فعالیت و عملیات ساخت حوضچه پرورش میگو آن آغاز شده است.

وی، افزود: بر اساس وعده مسئولان شهرک شیلاتی رودشور گناوه سال ۱۴۰۰ قسمتی از سایت پرورش میگو این شهرک وارد مدار تولید می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر وسعت شهرک شیلاتی رودشور گناوه را ۳ هزار و ۶۱۱ هکتار دانست و تصریح کرد: این شهرک شیلاتی با همکاری و مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست و زنجیره کامل تولید، فرآوری و صادرات آبزیان در این شهرک ایجاد می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =