سید مجتبی شفیعی

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و مدیریت توسعه روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از برگزاری بیست و هشتمین نشست کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌ها در روز ۲۹ مهرماه به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، سید مجتبی شفیعی با بیان این مطلب گفت: کارگروه مذکور به عنوان یکی از کارگروه‌های تخصصی چهارگانه دهیاری‌ها، مسائل و مشکلات موجود در زمینه مسایل نیروی انسانی دهیاری‌ها و مدیریت روستایی را مورد بررسی قرار داده و بازوی مشورتی حوزه معاونت امور دهیاری‌ها در حوزه تخصصی خود به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: دستور کار نخست جلسه، موضوع تعیین ریاست کارگروه بود که پس از رای‌گیری از سوی اعضای حاضر، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان به عنوان رئیس کارگروه مشخص شد و از زحمات جناب آقای حسینی مدیرکل سابق دفتر امور روستایی وشوراهای خوزستان که در این سمت مشغول بودند، تقدیر شد.

وی افزود: در ادامه جلسه نیز موضوع تشکیل "کمیته انضباط کار کارکنان دهیاری‌ها" مورد بررسی قرار گرفت و هر کدام از اعضا نظرات و پیشنهادهای خود را در این رابطه مطرح کردند. از جمله مواردی نظیر حق‌الجلسه اعضای کمیته، دبیری کمیته انضباط کار و نحوه رسیدگی به تخلفات مطرح شد و مدیران کل حاضر در نشست، نظرات و تجربیات خود را در این موارد بیان کردند و پیشنهادهایی نیز به عنوان مصوبه به تصویب رسید.

شفیعی با بیان اینکه دستورکار پایانی نشست نیز بررسی چگونگی جایگزینی "کد جدید تقسیماتی" به جای "کدآبادی" و مسائل مرتبط با آن بود، اظهار کرد: در این بخش توضیحاتی از سوی کارشناس مربوطه ارائه و در ادامه نظرات اعضا مورد بحث قرار گرفت و در نهایت مقرر شد تا اعضای کارگروه پس از هماهنگی با دفاتر تقسیمات استانداری‌ها، نظرات مکتوب خود را به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارائه نمایند.

شایان ذکر است مدیران کل دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری‌های استان‌های خوزستان، لرستان، فارس، اصفهان، مرکزی، تهران و کهگیلویه و بویراحمد؛ اعضای کارگروه توسعه مدیریت و سرمایه انسانی دهیاری‌ها هستند.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =