کد خبر: 9228
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
تاسیسات

مدیر امور آب و فاضلاب زنجان از بهسازی تاسیسات آبرسانی شهری و روستایی در بخش قره پشتلو از توابع شهرستان زنجان خبر داد.

به گزارش روستانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رستمخانی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زنجان گفت: با اصلاح تاسیسات آبرسانی و ایمن سازی این تاسیسات، خدمات پایدار آبرسانی در منطقه قره پشتلو محقق شد.

او بهسازی تاسیسات آبرسانی داخل شهر ارمغانخانه، اصلاح تاسیسات آبرسانی روستای کرد کندی و بهسازی تاسیسات بین راهی آبرسانی در این روستا را از جمله اقدامات انجام شده توسط شرکت آب و فاضلاب عنوان کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب زنجان به اصلاح تاسیسات آبرسانی روستای تکمه داش نیز اشاره کرد و افزود: دریچه‌های مخزن ذخیره آب این روستا نیز ایمن سازی شد.

رستمخانی اجرای بهسازی تاسیسات در مجتمع آبرسانی شماره یک منطقه قره پشتلو را نیز یادآور شد و گفت: این عملیات در روستا‌های قره تپه، سارمساقلو، محمود آباد و وننق نیز اجرایی شد.

او با اشاره به بهسازی تاسیسات آبرسانی مجتمع‌های آبرسانی شماره دو و سه در قره پشتلو گفت: ایمن سازی تاسیسات آبرسانی مخزن هزار متر مکعبی شهر ارمغانخانه نیز از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا است.

این مسئول اجرای طرح‌های ایمن سازی تاسیسات در روستا‌های سهرین، قشلاق، جلیل آباد، آقجه قلعه، داش بلاغی، چومارلو و حاجی سیران را نیز یادآور شد و گفت: با اجرای این طرح ها، زیر ساخت‌های تامین آب شرب پایدار در قره پشتلو تقویت شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =