6521

رئیس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی بر ضرورت توسعه اطلاع رسانی تحلیلی درباره چالش ها و دستاوردهای بخش کشاورزی تاکید کرد.


به گزارش روستانیوز به نقل از آریا، علیمراد سرافرازی در نشست صمیمی با جمعی از خبرنگاران خبرگزاری های پرمخاطب کشور، از تلاش خبرنگاران بخش کشاورزی برای پیگیری چالش ها و تشریح دستاوردها، قدردانی کرد و ارتباط همدلانه بین اصحاب رسانه و روابط عمومی ها را در پیشبرد اهداف اطلاع رسانی بخش کشاورزی لازم و موثر برشمرد.
وی تصریح کرد: در زنجیره خبر که با هدف انتقال اطلاعات برای پاسخ به سوالات جامعه شکل می گیرد، حلقه های خبرنگاران و مدیران به عنوان پاسخگویان، نقش اساسی دارند و لازم است این ارتباط و همدلی برای توسعه و تعمیق اطلاع رسانی بخش کشاورزی، تقویت شود.
سرافرازی در ادامه با اشاره به ویژگی های بخش کشاورزی و برخی مشکلات این بخش، از اهتمام ویژه مدیران وزارت جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات بخش کشاورزی خبر داد و گفت: حل بعضی از مسائل بخش کشاورزی زمان بر است و انتظار داریم که رسانه ها در کنار پیگیری مسائل و مشکلات، با توسعه اطلاع رسانی تحلیلی درباره رویدادها، چالش ها و دستاوردهای بخش کشاورزی به روشن شدن ابعاد مختلف موضوعات و در نتیجه، رفع موانع و پیشرفت این بخش کمک کنند.
در این نشست، خبرنگاران به طور جداگانه مسائل و مشکلات حوزه های خبری خود را مطرح کردند و به منظور بهبود وضعیت اطلاع رسانی در بخش کشاورزی، تسهیل دسترسی به مدیران و پاسخگویی مسئولان را خواستار شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =