95

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تعامل وزارت جهاد کشاورزی و رسانه‌های تخصصی بخش کشاورزی تعاملی برد-برد است و وزارتخانه باید از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی به نحو مناسبی استفاده کند.

به‌گزارش «روستانیوز»، علی‌مراد سرافرازی ‌در بازدید از روزنامه «سبزینه» و خبرگزاری «روستانیوز» اظهار داشت: در حال حاضر موضوعات مهمی همچون الگوی کشت، کشاورزی قراردادی، تولید مرغ سایز و... در وزارتخانه پیگیری می‌شود که این اولویت‌ها باید در قالب مطالبات بخش توسط رسانه‌ها پیگیری شود تا بتوانیم با بسترسازی برای آن‌ها به جهش تولید برسیم.
وی افزود: نقش رسانه‌های بخش کشاورزی زمانی ملموس می‌شود که مطالبات اصلی وزارتخانه به منصه ظهور برسد و شاهد تجلی آن در عمل باشیم که برای تحقق آن‌ها زمان زیادی نداریم.
سرافرازی تصریح کرد: بخش کشاورزی برای پیشبرد اهداف خود نیازمند کار تحلیلی فارغ از غرض‌ورزی است که نتیجه آن خروجی قابل دفاع برای همه فعالان بخش کشاورزی خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =