میادین

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: تعداد مشتریان و نوبت‌های خرید از میادین و بازارهای میوه و تره بار به دو برابر افزایش یافته و در برخی میادین و بازارها این افزایش به سه برابر رسیده است.

سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جمع مدیران میادین میوه و تره بار پایتخت در گفت و گو با روسنا (روستانیوز) با تاکید بر اینکه باید به نحوی عمل کنیم که در شرایط سخت اقتصادی موجود یار و یاور مردم باشیم، گفت: اعتماد مردم ضامن دوام و بقای سازمان مدیریت میادین است و برای همین، هر روز شاهد اقبال عمومی و استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار هستیم.

وی افزود: تعداد مشتریان و نوبت‌های خرید از میادین و بازارهای میوه و تره بار به دو برابر افزایش یافته و در برخی میادین و بازارها این افزایش به سه برابر رسیده است و مشتریان این مراکز روز به روز بیشتر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه با توجه به شرایط موجود، برخی میادین میوه و تره بار از نقش فرامنطقه‌ای برخوردار شده‌اند و شاهد حضور و خرید شهروندان از شهرهای اطراف از جمله کرج، اسلام شهر و پرند در میادین تهران هستیم، اظهار کرد: این در حالی است که بسیاری از اتباع خارجی مقیم تهران نیز به مشتریان میادین میوه و تره بار افزوده شده‌اند.

راد با بیان اینکه هر قدر به شب عید نزدیک‌ می‌شویم، باید آمادگی‌مان را برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان بیشتر کنیم، تصریح کرد: با توجه به مسئولیت پذیری اجتماعی سازمان مدیریت میادین، در شرایطی که این سازمان در توزیع محصولات تنظیم بازار ذینفع نیست، اما با تمام توان برای کمک به دولت و خدمت به مردم در زمینه عرضه این محصولات تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، تکریم شهروندان را به عنوان مهم‌ترین اولویت و رضایت مندی آنان را بزرگ‌ترین سرمایه سازمان مدیریت میادین دانست و خاطرنشان کرد: اگر چه کار میدانی و عملیاتی در شرایط سخت موجود دشوار است، اما با هرگونه رفتار احتمالی کارکنان میادین و بازارهای میوه و تره بار که باعث عدم رضایت مراجعه کنندگان و خدشه به این سرمایه بزرگ گردد، بدون هرگونه اغماضی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =