کد خبر: 9078
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
اسعد فهیمی

مدیرعامل بانک کشاورزی کردستان گفت: سالانه ۹۰ درصد پرداختی‌های بانک کشاورزی به بخش تولید اختصاص می‌یابد و ۱۰ درصد خارج از بخش کشاورزی پرداخت می‌شود.

به گزارش روستانبوز به نقل از فارس، اسعد فهیمی صبح امروز در دیدار مسوول کمیته امداد کشور با استاندار و جمعی از مسوولان استانی اظهار کرد: بانک کشاورزی در راستای رسالت ذاتی خود حمایت از کسب‌ و کارها و همچنین تولید را به عنوان وظیفه خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۹۰ درصد پرداختی‌های بانک کشاورزی به بخش تولید اختصاص می‌یابد و ۱۰ درصد خارج از بخش کشاورزی پرداخت می‌شود، افزود: از محل اشتغال پایدار روستایی حدود ۳۸۵ میلیارد تومان توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است که معادل ۲۵ درصد پرداختی‌های سیستم بانکی استان است.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود از طریق وزارت تعاون به بانک کشاورزی ۴۰ میلیارد تومان ابلاغ شود که ۲۸۰ میلیارد ابلاغ شد و کاملا این رقم جذب شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی کردستان اضافه کرد: ارتباط بین کمیته امداد و بانک باید بیشتر شود و شروع طرح نیروگاههای خورشیدی در کردستان اقدام ارزشمندی است که در استان باید تداوم یابد.

فهیمی گفت: از کارهایی که باید برابر رسالت ذاتی تسهیلات آن توسط بانک کشاورزی پرداخت شود طرح باغات است که اعلام آمادگی می‌کنیم و افرادی که از تسهیلات استفاده می‌کنند سه سال تنفس داده می‌شود تا بعد از بهره‌برداری باغات تسهیلات را پرداخت کنند.

وی افزود: سال گذشته با ۱۳ هزار و ۳۴۶ میلیارد پرداخت کرد و امسال درنظر دارد پرداخت را به ۱۶ هزار میلیارد برساند.

وی اعلام کرد: امیدواریم با تسهیلات پرداختی شاهد رونق اقتصادی و بخش اشتغال در استان کردستان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =