کد خبر: 8986
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
ورزش

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی گفت: قرار بر تجهیز ۱۵۰ خانه ورزش روستایی تا پایان سال است که تاکنون ۲۸ مورد از آنها تحقق یافته است.

به گزارش روستانیوز به نقل از تسنیم، محمدرضا خوش‌باطن، اظهار داشت: تا پایان سال جاری ۱۵۰ خانه ورزش روستایی تجهیز می‌شوند تا فعالان این رشته ورزشی بتوانند با استفاده از امکانات کامل به فعالیت خود ادامه دهند و فضا برای استعدادیابی نیز فراهم باشد.

وی ادامه داد: تاکنون هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی توانسته ۲۸ خانه ورزشی از تعداد مذکور را تجهیز و برای استفاده از ورزشکاران آماده کند، تا پایان سال به تعداد تعیین شده می‌رسیم و به طور کلی فضای خراسان رضوی برای ورزشکاران بازی‌های بومی محلی مهیا می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هیئت استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان توانست تاکنون ۲۸ خانه ورزش روستایی ذکر شده را تجهیز کند و از این پس نیز این سازمان همچنان ما را یاری می‌کند، علاوه بر آن شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر نیز با هیئت به صورت همه جانبه همکاری کرده است.

خوش‌باطن بیان کرد: هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی نه تنها امسال بلکه در دو سال اخیر بسیار فعال بوده و توانسته ۳۳۴ خانه ورزش روستایی را تجهیز کند، هزینه تجهیز آنها بستگی به میزان کمبودهای آن محل ورزشی دارد که برای هر کدام به طور میانگین ۸ میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: خانه‌های ورزش روستایی به لوازم‌ بازی‌های بومی و محلی مختلفی احتیاج دارند که تاکنون آنها توسط هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی تاَمین شده و بسیاری از این محل‌ها نیز به زودی تا پایان سال تجهیز می‌شوند.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی عنوان کرد: چوب‌کشی، لوازم و صفحه دارت، دال پلان، میز پینگ‌پنگ، چوب هفت‌سنگ، صفحه فوتبال دستی، توپ‌های مخصوص فوتبال، والیبال و فوتسال، لوازم و میز شطرنج و نظایر این موارد از جمله وسایل مورد استفاده در خانه‌های ورزش روستایی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =