میادین

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: وقتی از مشتری مداری صحبت می‌کنیم، باید با افزایش تنوع و کیفیت محصولاتی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود به سلیقه و حق انتخاب مشتریان احترام بگذاریم.

سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در گفت و گو با روسنا (روستانیوز) با تاکید بر اینکه مشتری مداری مهم‌ترین اولویت این سازمان است، عنوان کرد: وقتی از مشتری مداری صحبت می‌کنیم، باید با افزایش تنوع و کیفیت محصولاتی که در میادین و بازارهای میوه و تره بار عرضه می‌شود به سلیقه و حق انتخاب مشتریان احترام بگذاریم.

وی با اشاره به فراوانی محصولات و افزایش مشتریان میادین و بازارهای میوه و تره بار اظهار کرد: هر چه اعتماد شهروندان به ما افزایش می‌یابد، مسئولیت ما نیز خطیرتر می‌شود، بنابراین انتظار داریم همه کارکنان سازمان در تکریم مراجعه کنندگان و رعایت حقوق شهروندان نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به افزایش نظارت‌ها در میادین و بازارهای میوه و تره بار و کنترل محصولات ارائه شده از نظر کیفی و رعایت قیمت‌های مصوب و نیز از منظر احترام به مشتری و نحوه برخورد با شهروندان اشاره کرد و افزود: برای حفظ و ارتقای استانداردها و برند سازمان، مدیران میادین و رؤسای بازارها نظارت بر عملکرد مجموعه‌های خود را به حداکثر میزان ممکن افزایش دهند.

راد، رضایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان را مهم‌ترین هدف این سازمان خواند و خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت میادین با حذف واسطه‌ها و نظارت بر تنوع، کیفیت و قیمت محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار، تلاش کرده تا یک بازی برد برد را به نفع تولیدکنندگان و شهروندان رقم بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =