کد خبر: 8908
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، رتبه نخست ارجاع کار به عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر را در کشورکسب کرد.

به گزارش روستانیوز خبرگزاری صداو سیما، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان گفت: این سازمان در ارجاع کار به عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر، با ثبت هشت و ۱۵ صدم درصد تراکنش مالی ارجاع کار کشور در مدت یکسال در سامانه "سانکا"، در مقایسه با سایر استان‌ها، اول شد.


مهدی تقی پور افزود:این ارجاع کار، اشتغال پایدار و افزایش سطح درآمد اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اصفهان را در پی داشته است.


وی، توزیع عادلانه فرصت‌های شغلی، تحقق عدالت حرفه‌ای با شفاف‌سازی و الکترونیکی کردن ارجاع کار، تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و نظارت دقیق بر حسن اجرای تعرفه‌های خدمات فنی و مهندسی را از اهداف ارجاع کار به عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر اعلام کرد.


"سانکا"، سامانه یک‌پارچه‌ی خدمات الکترونیک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی است که در آن عوامل فنی دارای پروانه اشتغال معتبر، در زمینه تخصصی خود، تشکیل پرونده و بازدید، تهیه طرح‌ها و نقشه‌ها، پیمانکاری و مشاوره را پس از ارجاع کار به صورت الکترونیکی صورت می‌دهند.


استان اصفهان با بیش از ۱۴ هزارو ۵۰۵ عضو حقیقی و ۸۶۳ عضو حقوقی به ترتیب ۳۳ و نیم و بیش از پنج و نیم درصد از اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =