51

در این جلسه محمدصادق معتمدیان گزارشی از پیشرفت کار مربوط به تفاهم نامه های منعقد شده میان استانداری خراسان جنوبی و سازمان ها و دستگاههای ملی در همایش ملی روز روستا و عشایر سال گذشته ارائه کرد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، استاندار خراسان جنوبی ضمن تشکر از معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم در برنامه ریزی و پیگیری امور مربوط به این تفاهم نامه ها گفت: این اتفاق مبارک می تواند الگوی برای سایر استان ها در مسیر توسعه روستایی در کشور باشد.

وی گفت در بسیاری از شاخص های حوزه توسعه روستایی در استان خراسان جنوبی پیشرفت اساسی داشته ایم و به امید خدا و با مساعدت و همکاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری تا پایان دولت دوازدهم به این رشد ادامه خواهیم داد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست حمهوری در این دیدار گفت: پیگیری ها و تلاش استاندار خراسان جنوبی در امر توسعه روستایی ستودنی است. وی افزود: همکاران ما در معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم، هماهنگی لازم در جهت به نتیجه رسیدن مفاد تمامی تفاهم نامه های منعقد شده در همایش روز روستای سال گذشته را انجام خواهند داد.
در ادامه طرفین درخصوص برخی مسائل و مشکلات روستاهای استان خراسان جنوبی و راهکارهای حل این مشکلات به بحث و تبادل نظر پرداختند.
 

عکسهای مرتبط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =