کد خبر: 8871
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸
ابراهیم صالحی

مظاهر خیرخواهان عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به‌عنوان سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب شد.

به گزارش روستانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان، ابراهیم صالحی عمران، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، طی حکمی مظاهر خیرخواهان را به سمت سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان منصوب کرد.

ابراهیم صالحی عمران ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای از زحمات و تلاش‌های محمود خوشنویسان ریاست اسبق آموزشکده فنی و حرفه‌ای کشاورزی پسران امیرآباد دامغان تقدیر و تشکر نمود و برای ایشان از درگاه احدیت، سعادت، سرافرازی و توفیق روزافزون را خواستار شد.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان تنها دانشگاه دولتی مهارتی استان است که تحصیل در این دانشگاه رایگان است و دارای چهار دانشکده که دو دانشکده در سمنان و دو دانشکده در شهرستان‌های شاهرود و امیرآباد دامغان است و درمجموع با چهار هزار دانشجو و 500 عضو هیئت علمی و استاد حق‌التدریس ارائه خدمت می‌نماید.

آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در سال 1380 تأسیس شد و هم‌اکنون در رشته‌های مهندسی تکنولوژی تأسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی ماشین‌های کشاورزی، مهندسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات آی سی تی گرایش مدیریت آی سی تی، کاردانی نصب و تعمیر آسانسور و پله‌برقی، کاردانی مکانیک تأسیسات تهویه، کاردانی فناوری تولیدات باغی، کاردانی جوشکاری، کاردانی فناوری پرورش دام، کاردانی پرورش طیور، کاردانی مکانیک ماشین‌های کشاورزی، کاردانی تولید و بهره‌برداری گیاهان دارویی و معطر رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

در حکم انتصاب خیرخواهان آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده سرکار عالی در حوزه آموزش عالی، و به پیشنهاد رئیس استان به‌موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال‌گرایی، صداقت کاری و توجه به امور صرفه‌جویی در بیت‌المال با بهره‌مندی از توانایی و تجربیات مفید اساتید، محققان و کارشناسان آن مجموعه در انجام وظایف محوله به‌خصوص امور ذیل اهتمام کافی را معمول دارید.

تلاش در جهت ارتقای سطح آموزش‌های مهارتی با استفاده از اساتید مجرب و توانمند، تلاش در جهت تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها با مشارکت بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و تفاهم‌نامه و قراردادها، تلاش در جهت جذب منابع مالی با استفاده از ظرفیت‌های محلی در جهت ارتقا سطح برنامه‌ها، تلاش در جهت تعامل مثبت و سازنده با سایر نهادها و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و تلاش در جهت ارتباط با بنگاه‌های اقتصادی استان با محوریت ارتقای مهارت‌آموزی و افزایش درآمدهای اختصاصی انتظار می‌‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =