کد خبر: 8855
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
مهدی صمیمیان

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت:‌ استانداری سمنان با رهیافت‌های مختلف برای ارتقای سطح سواد و دانش متخصصان شاغل اقدام می‌کند.

به گزارش روستانیوز فارس، مهدی صمیمیان ظهر امروز در آیین تجلیل از نیروهای امریه مناطق محروم و پایگاه‌های آتش‌نشانی دهیاری‌های استان سمنان به مناسبت روز جوانان سرباز و دانش‌پژوه در ساختمان معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد: در استانداری سمنان و فرمانداری‌ها، بخشداری و دهیاری‌های تابعه ۲۲ سرباز وظیفه در بخش‌های روستایی و مناطق محروم مشغول خدمت هستند.

او گفت: از این تعداد سرباز، ۱۶ تن در پایگاه‌های آتش‌نشانی مشغول به کار هستند و قدردانی از تلاش‌های سربازان، نشان از اقدام‌های موفق آنها در خدمت و انجام وظیفه در استانداری است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت:‌ استانداری سمنان همواره به نیروی انسانی نگاه ویژه‌ای داشته است و با رهیافت‌های مختلف می‌توان برای ارتقای سطح سواد و دانش متخصصان ستادهای مختلف استانداری اقدام کرد.

ابوالفضل صفاخواه، مدیرکل اداری و مالی استانداری سمنان هم گفت: استانداری سمنان در جذب سربازان وظیفه و پرداخت مطالبه‌های آنها رتبه ممتاز کشور را در سال ۹۸ کسب کرد.

او گفت: خدمت سربازان برخلاف دیگر دستگاه‌های اجرایی در استانداری سمنان بسیار طاقت‌فرسا است و کارکنان این مجموعه با جان و دل برای خدمت به مردم در تلاش هستند.

مدیرکل اداری و مالی استانداری سمنان بیان کرد: گزارش‌های بازرسی از عملکرد سربازان شاغل در استانداری سمنان مثبت و ارزنده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =