کد خبر: 8812
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
6+6

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: در هفت سال گذشته و در دولت تدبیر و امید به طور متوسط هر هفته به ۳۵ روستا در کشور آبرسانی شده است.

به گزارش روستانیوز به نقل از ایرنا، حمیدرضا جانباز روز یکشنبه در آیین بهره برداری همزمان طرح های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان کشور به میزبانی همدان بیان کرد: تا پایان سال گذشته آبرسانی برای هفت میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از روستاییان انجام شد که با بهره برداری از طرحهای آبرسانی سالجاری این عدد به هشت میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در قالب ۱۱ هزار و ۹۶۴ روستا رسیده است.

وی اظهار داشت: در بیست و یکمین هفته پویش هر هفته الف -ب - ایران، آبرسانی به ۴۰۰ روستای با جمعیت ۲۸۱ هزار نفر و اعتبار ۳۷۹ میلیارد تومان بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون آبرسانی به ۴۴۸ روستا صورت گرفته است افزود: هدف پویش هر هفته الف -ب- ایران در سالجاری آبرسانی به یک هزار و ۷۰۸ روستا با ۹۱۴ هزار نفر جمعیت است که در پایان نیمه اول سالجاری به بخش زیادی از این هدف دست یافتیم.

جانباز گفت: در مصوبه شورای عالی اداری با تاکید بر ارتقای کیفیت، سرعت ارایه خدمات، همه فعالیت های شرکت آب و فاضلاب روستایی در شرکت آب و فاضلاب استان تجمع شد.

وی با بیان اینکه این اقدام بزرگترین کوچک سازی دولت بود افزود: این تجمیع با هدف سرعت بخشیدن در امر مدیریت و نظارت بر طرح های آب و فاضلاب، ارتقای سطح خدمات و تسهیل خدمات به مردم به ویژه در روستاها صورت گرفت.

جانبار خاطرنشان کرد: ارتقای سطح خدمات و تسهیل گری در بخش خدمات رسانی به روستاییان کشور، وضعیت یکپارچگی از منظر ارایه خدمات، نحوه اجرای این هدف بزرگ توسط تیم متشکل از مدیران عامل و اعضای هیات مدیره ارزیابی می شود.

وزیر نیرو صبح امروز یکشنبه در پویش هر هفته الف- ب-ایران (ساخت و سازها) و (ساز و کارها) هفته بیست و یکم به استان همدان سفر کرد و در این سفر طرحهای
سد مخزنی نعمت آباد، آبرسانی به ۳۰ روستا در سطح استان همدان، سه طرح تامین برق و افزایش ظرفیت در ملایر، رزن، اسدآباد را افتتاح می کند و عملیات اجرایی خط ۴۰۰ کیلوولت ملایر_خرم آباد نیز آغاز می شود.

برای این طرحها در مجموع۵۸۸ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =